DE53639 Königswinter
Nordrhein-Westfalen Deutschland
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Deutschland entdecken
In den Zimmern gibt es eine Klimaanlage und eine Heizung. Die Zimmer verfügen über ein Doppelbett und ein Sofabett. Zustellbetten können angefordert werden. Außerdem sind ein Safe, eine Minibar und ein Schreibtisch verfügbar. Auch ein Minikühlschrank und eine Tee-/Kaffeemaschine sind vorhanden. Für optimalen Komfort sorgen ein Telefon, ein TV-Gerät, ein Radio und WiFi (ohne Gebühr). Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche und einer Badewanne, gibt es einen Haartrockner. Das Hotel bietet Familien-, Nichtraucher- und Raucherzimmer.
Klimaanlage Badewanne Kaffee/Teezubereiter Verbundene Zimmer Doppelbett Föhn Heizung Minibar Zimmer-Safe Dusche TV Zweibettzimmer
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Aankomst in het Maritim Hotel Konigswinter , zeer vriendelijke ontvangst , check-in , controle van de junior suite die volledig gerenoveerd is , de suite is zoals ze moet zijn , ruim , proper ,airco , meer als voldoende zitgelegenheid , aparte slaapkamer met goed en ruim bed , gevulde minibar , badkamer in orde , en een flesje sekt nav onze 30 ste huwelijksverjaardag . Restaurant , gezellig , gevarieerd avondbuffet , voorgerecht , soep , hoofdgerecht keuze te over , vis , vlees , kip , vegetarisch en alles van goede kwaliteit en smakelijk , ook hier weer een ruim desserten buffet gewoon alles was lekker . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn . Ontbijt , alles wat je wenst staat er of is verkrijgbaar , hier kan je de dag goed beginnen . Wij hebben hier een aangename driedaagse ervaren , een aanrader
Show moreHet hotel is mooi gelegen, proper en beschikt over ruime kamers. Positief was ook dat onze gevraagde voorkeuren (kamers naast elkaar en zonder tapijt) perfect werden gerespecteerd en dat we vroeger konden inchecken. De ondergrondse parking was eveneens een pluspunt. Het ontbijtbuffet was uitgebreid genoeg, al was het erg druk. De eerste ochtend om 8u30 was er zelfs geen plaats meer en moesten we in de lobby ontbijten. De service was wisselend. Bij aankomst kregen we enkel de kamersleutels zonder verdere uitleg. Ook de organisatie rond het poetsen van de kamers verliep verwarrend. Toen we hierover uitleg vroegen, kregen we bovendien de opmerking dat je best voor 8u gaat ontbijten als je zeker plaats én kamerreiniging wil, wat wij geen aangename reactie vonden tijdens een vakantieverblijf. De grootste teleurstelling was voor ons het avondbuffet. De keuze leek groot, maar de kwaliteit en smaak vielen erg tegen. Gerechten kwamen meerdere avonden terug in andere variaties, veel was flauw gekruid en sommige groenten smaakten alsof ze rechtstreeks uit de diepvries kwamen. Voor een hotel in deze prijsklasse en met zo’n hoge TUI-score hadden wij eerlijk gezegd meer verwacht. Conclusie: degelijk hotel voor logies en ontbijt, maar wij zouden het persoonlijk niet meer boeken met halfpension. Onze ervaring komt eerder overeen met een 6,5/10 dan met de huidige TUI-score van 9.
Show moreZeer goede ligging aan de Rijn. Kamer met uitzicht op de rijn. Genoeg opbergruimte in de kamer, alles netjes, badjassen aanwezig. Ontbijt was zeer goed. Minpunten: kleine welness, heel weinig keuze van het avondeten. Zou dit hotel aanraden met enkel ontbijt.
Show moreAccommodatie is zeker Ok. Alles netjes. Goed bed maar beide hoofdkussens te zacht (persoonlijk). Geen verdere keuze. Het ontbijt is echt ok. Keuze genoeg en uitgebreid. Het avondeten? Alhoewel vermeld dat het buffet kon zijn, werd het dus 3 x buffet. Het buffet zelf was buiten kleine wijzigingen in hoofdgerecht steeds terugkerend qua koud buffet en ook qua desserts. Dagelijks nam ook de keuze hoeveelheid af, waarschijnlijk te maken met de lagere bezetting in halfpension want bij ontbijt waren er idd. veel meer gasten dan 's avonds. Geen diners waar een fles wijn welkom bij zou zijn. Buiten de diners, zeker positief qua ligging, accommodatie met zeer net verfrissend zwembad 27.5gr warm of fris (kwestie van voorkeur). Qua eten zeker geen 4 sterren.
Show moreFijn hotel, propere kamers. Ontbijtbuffet: voor iedereen keuze. Er stond zelfs een sapcentrifuge om vers wortelsap enzo te maken. Wij hadden half pension en mochten van de kaart kiezen. Wellness was ook proper, bij inchecken kregen we een kaartje voor ons volledige verblijf. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader dit hotel.
Show more