Angebote für dieses Hotel

Leider kein passendes Angebot gefunden

Jetzt weitere Hotels in Griechenland entdecken

Hotelbeschreibung W Suites

Das bietet Ihre Unterkunft

Außenansicht Pool

Essen & Trinken

Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken

Für Kinder

Sport & Fitness

Ihr TUI Service

Kontaktinformationen

W Suites
Eleftheriou Venizelou
GR70007 Stalis
Kreta Griechenland

Hotelzimmer W Suites

Lage & Umgebung

Hotelbewertungen W Suites

"

Guest reviews (68 reviews)

  • 5/10
    Recommended

    “Septembet 2025 W suites Stalis”

    Gezellige locatie net buiten het centrum maar alles goed te belopen. 2 nederlands- en grieks sprekende gastvrouwen in de locatie die je overal mee helpen en zorgen voor gezelligheid en een goede bediening. Wij gaan zeker terug!!

    Show more
  • 1/10

    “TUI maakte de belofte niet waar van een 3 kamer appartement en de communicatie is slecht”

    Voor 3 personen geboekt. Een klein 2 kamer appartement is omgebouwd naar een zogenaamd 3 kamer appartement. De definitie van een 3 kamer appartement heeft men niet begrepen. Verder is het nogal gedateerd. De zitbank in een verder kale kamer was als bed opgemaakt. Er was geen woonkamer aanwezig. Er was een soort kledingrek in de gecreëerde slaapkamer met 2 grote lades aanwezig waardoor 1 van ons drie 12 dagen uit de koffer moest leven en we veel spullen niet kwijt konden omdat de grote slaapkamer ook erg klein was en geen opbergruimte had. De keuken was voorzien van 2 stoelen en een zeer klein tafeltje. Vanuit de keukenkastjes kwam een enorme schimmellucht. De airco maakte veel herrie. Na doortrekken van het toilet leek het of er een Harley Davidson motor werd gestart en een tijd stationair bleef lopen. Vermoedelijk een apparaat om het water op te pompen. Het ontbijt was 12 dagen exact hetzelfde en kwalitatief erg schamel. De route naar het appartement ging over een tegelpad van los gelegde tegels en diverse trapjes. Niet echt handig als je met koffers moet sjouwen of slecht ter been bent. De twee zwembaden waren oké en het personeel vriendelijk.

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Fijn appartement”

    Fantastisch appartement. Netjes. Dagelijkse schoonmaakservice. Enige minpuntjes zijn dat je voor airco extra moet betalen en op tv werkt alleen YouTube.

    Show more
  • 4/10
    Recommended

    “Oordeel zelf”

    Om te beginnen zijn we erg vriendelijk ontvangen met een aankomst drankje. Na het ontvangen van de sleutel van ons appartement heb je je eerste oordeel. De foto's in de brochure komen niet helemaal overeen. er blijkt een wat ouder deel te zijn en een nieuwer deel, wij zaten in het oudere deel. Het appartement is klein, in geleefd, netjes, compleet maar zeer schoon. Dit laatste vinden wij erg belangrijk. Bedden lagen goed. Wel een min puntje Het keukengerei mag wel wat uitgebreid worden met steelpannetje een paar bakjes garde keukentrekker en nog meer van die kleine dingen, soms heb je geen zin om te gaan uit te eten. We hadden twee balkonnetjes waar het er lekker in de namiddag vertoeven was. Er zijn twee zwembaden, geen poespas maar lekker verkoelend. De twee barren zijn gezellig om een lekker drankje en een hapje te doen. Dit alles geserveerd door twee zeer vriendelijke Nederlandse dames. (ze hebben ons vel tips gegeven van waar een betaalbare supermarkt is tot aan bezienswaardige plaatsen). We hebben het zeer goed en gezellig gehad waardoor een keertje terugkomen wel de planning is.

    Show more
  • 4/10
    Recommended

    “Heerlijke kreta vakantie”

    We verbleven in een appartement met alles wat we nodig hadden. Vaak slapen we op bedden die niet fijn liggen maar hier helemaal niets op aan te merken en heerlijk geslapen. Schoon her en der wat onderhoud nodig maar geen last van gehad. Als je airco wil moet daar nog extra voor betaald worden. Die kosten vonden we erg duur en we hadden het gelukkig niet nodig door dat de zon niet direct op het appartement scheen en er zeer goed gelucht kon worden en we alles vrij koel konden houden. Het ontbijt was erg standaard en elke ochtend het zelfde. Fruit was wel vers en er lag elke dag wel een verschillend bladerdeeghapje. Er zijn 2 zwembaden. 1 waar alleen volwassenen mochten zwemmen en waar het erg rustig is en een zwembad waar kinderen wel.mochten komen. Daar was het erg gezellig. Muziekje aan, een bar waar van alles besteld kon worden en een super lieve en betrokken nederlands sprekende dame die het gezellig maakte voor iedereen. Al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. En stonden voor je klaar. Een dagje bijboeken omdat we een late vlucht hadden was geen probleem al moet je er wel optijd bijzijn.

    Show more
"

Hotelbilder W Suites