DO Punta Cana
Südl. Dom. Republik. Dominikanische Republik
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Dominikanische Republik entdecken
Unterhaltung und Aktivität werden großgeschrieben in diesem Hotel mit seinem karibischen Flair. Das Wellnesscenter bietet ein umfassendes Programm für Schönheit und Wohlgefühl. Restaurants und Bars begeistern mit einem reichen gastronomischen Angebot.
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Wij verbleven twee weken op dit resort, het is wat verouderd maar bij klachten in de lobby werd er gelijk gehandeld. Bedden waren zeer goed airco werkte ook netjes. Zwembad oke handdoekje leggen wat echt vervelend blijft zwembad zelf was wel aan wat opknapplekjes toe, strand veel verkopers en je moet op je spullen letten zakkenrollers zijn er echt, zeewier werd elke dag opgeruimd. De gym hoef je niet te doen oubollig maar het eten word met zorg bereid. Wij betaalden in mei 1350 euro voor 14 dagen was het meer dan waard. Alleen de muziek daar moeten ze iets aan doen.
Show moreIk wist uit de reviews dat dit een verouderd complex was, ik heb precies één vriendelijk personeelslid gezien! Deuren van de openbare WC’s konden niet op slot, waren geen handdoeken en ligbedjes genoeg, veel bedjes waren stuk en bleven gewoon staan! Ik heb in de receptie iemand (licht postuur) door een stoel zien zakken; ook dáár was het meubilair verouderd. Je durfde bijna nergens te zitten. Personeel receptie was ronduit onbeschoft en arrogant. Kamers werden niet schoongehouden: om te laten zien dat ze geweest waren, maakten ze een vlinder van de vitrage. Handdoeken, WC papier, water: soms wel bijgevuld/vervangen, soms niet. Na een week zwetend in bed, zonder schoon beddengoed, maar in het tweede bed gaan liggen. Druk op de kraan viel regelmatig weg, vaak geen warm water, niet eens lauw. Het eten viel gelukkig alles mee, en het zwembad was fijn. Het strand daarentegen was klein, vies (vol zeewier, bergen!) en publiek zodat er om de 5 minuten iemand wat aan je wilde verkopen. In het buffetrestaurant vonden ze het blijkbaar erg veel moeite om de tafels schoon te maken en af te ruimen na gebruik. Moest je zelf maar doen. Kortom: kies voor een duurdere klasse; dit is elke dag ergernis!
Show moreTop vakantie gehad! Het resort is vrij groot, het eten is er geweldig, mooi strand waar elke dag alles weer netjes gemaakt word, zand schoffelen zeewier weg halen etc. Alles wordt er netjes onderhouden, voor de prijs echt niet verwacht dat het zo goed zou zijn!
Show moreBij aankomst van het Vik Arena Hotel stonden twee balie medewerkers ons te woord . Het verblijf van dit hotel was voor ons 4 weken. Wat heet te woord, niet eens een andere taal (Engels of Duits). Zelf onze kamer zoeken . De eerste kamer afgewezen van wegen zicht op een kale muur. terug voor andere kamer die uiteindelijk iets beter was. Het personeel van dit hotel waren onvriendelijk , vroeg je iets dan werden de schouders opgetrokken.Dit hotel heeft een GROTE OPKNAP BEURT NODIG. De wc op het buitenverblijf waren smerig , geen sloten, wc brillen stuk doorspoelen ging niet. Het team van entertainment was 4 weken lang hetzelfde als de eerste dag. Het ontbijt ,middag en het avondeten was zeer keurig hetgeen voor ons wel aan te bevelen is, maar ook hier waren soms koude gerechten . Het zwembad was keurig , de ligplaatsen zowel aan het strand als tuingedeelte waren goed verzorgd. de wandelingen die je aan het strand konden maken waren een verademing ,je kon er kilometers lopen. GEWELDIG. Ter afsluiting dit hotel is niet iets voor 4 weken maar voor een week voldoende. Dit is uiteindelijk niet de vakantie die wij voor ogen hadden . JAMMER sorry maar ``ook niemand van Tui bij dit hotel kunnen spreken voor aandacht punten. Dan zijn 4 weken wel erg lang.
Show moreIch war enttäuscht von der Strandbeschreibung, es ist sehr viel weggeschwemmt und wenig Liegeflächen am Strand. Das Hotel ist sehr primitiv am Anfang war ich sehr enttäuscht doch die Servicekräfte sind mega toll das Essen ist lecker trotz der ganzen einfachen Aufmachung die Getränke waren sehr gut gemischt und es war überall sauber und gepflegt. Das ist ein tolles Team das rettete den ganzen Aufenthalt. Immer gut drauf immer aufmerksam und freundlich. Ich würde nur wegen der ganzen Mitarbeiter das Hotel nochmal buchen, der Rest fürs Auge muss dann mal geschlossen bleiben. Hier machen sehr viele Südamerikaner Urlaub, was ich total schön fand. Diese Leute sind so offen und nett, immer für ein Gespräch zu haben, haben sehr viele nette Menschen kennengelernt. Also wer nicht chick braucht und gerne am Pool liegt, und Abends Party mag ist hier bestens aufgehoben.
Show more