ES35625 Playa de Jandia
Fuerteventura Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Sauberes Zimmer, sehr sehr nettes und freundliches Personal. Schöne Anlage mit Meerblick. Alles bestens
Den wundervollen Ausblick über das Meer genießen und bei einer Runde durch den Pool ausspannen. Das All Inclusive Konzept rundet den Urlaub für die ganze Familie ab!
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Wij zijn de eerste week beroofd tijdens onze slaap in de hotelkamer. Het hotel deed er heel gelaten onder en zei dat die bijna nooit voorkwam. Echter bij de politieaangifte hoorden we dat het vaker voorkwam omdat in dit grote complex totaal geen security was. Ook werd ons totaal niet tegemoet gekomen voor bijvoorbeeld een andere kamer. Ook Tui deed zich geen moeite om eens te informeren hoe het met ons ging en wat dit voor impact heeft gehad op ons. Kortom echt geen aanrader. En tui mag zich ook schamen.
Show moreAl gehele indruk is prima. De eerste week was het eten prima de tweede week was het minder. In de eetzaal weinig personeel waardoor het lang duurde voor je borden werden opgeruimd. Zwembad prima maar wel koud water genoeg plek. Personeel bij de receptie niet allemaal vriendelijk en duurder soms lang en soms met meerdere klanten te gelijk bezig. De overige restaurants die je kon boeken was er maar eentje open en de andere moetje wel zelf je drinken betalen terwijl je all in hadden. Wel is het hotel aan onderhoud toe. Liften werken niet altijd. Wel is het schoon. Het schoon maken van de kamer is wisselend de ene keer wordt die beter schoongemaakt dan de andere keer. Het personeel is heel vriendelijk
Show moreAlles was goed gegaan! Ik ben zeker tevreden 😊
Een fijn hotel op een redelijk rustige plek van het eiland. Genoeg winkeltjes en restaurants om te bezoeken, maar niet de topdrukte die je vaak bij vakantiebestemmingen hebt. Het hotel restaurant heeft ook genoeg keuze voor moeilijke eters, waardoor het zeker een aanrader is
Show moreSehr schöne und abwechsungsreich gestaltete Hotelanlage. Das Familienzimmer hatte eine gute Raumaufteilung, die Betten waren sehr bequem und alles war sauber. Der großzügige Balkon war besonders schön. Das Personal war überall sehr freundlich und hilfsbereit. Im Restaurant war es zwar recht laut , aber das Essen war prima und auch abwechslungsreich. Die Pools und auch die ganze Poolanlage waren immer topgepflegt und sauber, wir haben alle Pools ausprobiert und waren begeistert! Als einzigen negativen Punkt ist uns aufgefallen, dass die Anlage an einigen Stellen renoviert werden müsste, z.B. an den öffentlichen WCs. Die Toiletten waren zwar immer sauber, aber an den Türen und Wänden blätterte an vielen Stellen der Putz von den Wänden, bzw. sag man viel gesplittertes Holz. Aber das würde uns nicht abhalten, wieder dort Urlaub zu machen!
Show more