Angebote für dieses Hotel

Leider kein passendes Angebot gefunden

Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken

Hotelbeschreibung Osiris

Das bietet Ihre Unterkunft

Außenansicht Pool Strand Ausstattung

Essen & Trinken

Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken

Sport & Fitness

Sport

Unterhaltung

Animation

Ihr TUI Service

Kontaktinformationen

Osiris
PLAYA ES PUET 1 BAHÍA DE SAN ANTONIO
ES07820 San Antonio
Ibiza Spanien

Hotelzimmer Osiris

Lage & Umgebung

Hotelbewertungen Osiris

"

Guest reviews (96 reviews)

  • 5/10
    Recommended

    “Heerlijk hotel op fijne locatie”

    Voor de 3e x naar dit hotel. Gewoon omdat het er fijn is. Gemoedelijk. Kleinschalig. Winkeltjes om de hoek. Dicht bij het strand. Je kan er heerlijk slenteren langs de boulevard. Een aanrader!

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Hotel Osirus”

    Leuk hotel .meer 105 kamers . 150 meter van het strand . Schoon kamer .aardige medewerkers in het hotel . Behulpzaam .ontbijt was prima . Ruim aanbod .je eet altijd weer teveel . Hotel lag aan de baai antoino . West kant van Ibiza . hele mooie omgeving . Vanaf de boulevard liep je naar antoino stad . Leuke eet tentjes .echt nog redelijke prijzen . Het gaat allemaal heel relax .geen opdringere verkopers. gezellige boel .iedereen laat ieder zijn ding doen . Het is maar 2 1/2 uur vliegen dat is wel heel fijn. In het najaar gaan we weer . Kan het ieder aanraden .

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Hotel Osiris”

    Hotel Osiris geboekt voor de prima locatie en waarderingen. Vanaf aankomst tot vertrek is alles prima geregeld, personeel super vriendelijk, alles erg schoon, ontbijt buffet meer dan genoeg keuze. Aan het zwembad altijd wel een bedje te vinden en geen handdoeken race. Het hotel heeft 3 sterren maar dat is eigenlijk een ster te weinig. Wij komen zeker terug.

    Show more
  • 4/10

    “Niet voor rustzoekers”

    Het hotel op zich is top maar de ligging is ABSOLUUT NIET RUSTIG. Ligt tussen 2 drukke straten en openlucht discotheek die open is vanaf 13u op wandelafstand. In de namiddag rustig op je kamer/terras zitten is er echt niet bij. Jammer want verder is het hotel prima.

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “driesterrenhotel is mi minstens 4 sterren waard”

    Een minder massale accommodatie dan we bij TUI gewend zijn. Juist daardoor heel gezellig. Ongelofelijk schoon. Eten iets minder keuze dan in de grote hotels maar tegelijkertijd ook iets lekkerder dan wat we in die grote Spaanse hotels gewend zijn. We hadden een kamer aan het zwembad gevraagd ivm zon en uitzicht, maar zaten aan de achterkant waar we niets van zon hadden. Alle personeel supervriendelijk.

    Show more
"

Hotelbilder Osiris