HR22211 Vodice
Zadar/Sibenik-Knin Kroatien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Kroatien entdecken
In den Zimmern gibt es eine Klimaanlage und eine Heizung. In den meisten Unterkünften genießen die Gäste von Balkon oder Terrasse einen Ausblick auf das Meer. Die mit Teppichböden ausgestatteten Zimmer verfügen über ein Queensizebett und ein Sofabett. Es sind separate Schlafzimmer vorhanden. Zustellbetten können angefordert werden. Außerdem sind ein Safe, eine Minibar und ein Schreibtisch verfügbar. Auch ein Minikühlschrank und eine Tee-/Kaffeemaschine sind vorhanden. Eine Hosenpresse ist für den zusätzlichen Komfort der Gäste verfügbar. Darüber hinaus sind ein Telefon, Sat-TV und WiFi (ohne Gebühr) vorhanden. Zu den Vorzügen der Zimmer gehören Hausschuhe. Im Badezimmer, mit einer Dusche und einer Badewanne ausgestattet, stehen für die Gäste ein Haartrockner und Bademäntel bereit. Buchbar sind rollstuhlgerechte Zimmer. Das Haus bietet Familien- und Nichtraucherzimmer.
Klimaanlage Wohnungen Balkon oder Terrasse Badewanne Kaffee/Teezubereiter Doppelbett Föhn Heizung Minibar Zimmer-Safe Dusche TV Zweibettzimmer
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Hotellet var on off a kind. Monument i Vodice
Show moreOnze ervaring in Hotel Olympia Wij zijn een stel uit Nederland, 25 en 27 jaar, en we zijn begin september bijna twee weken in Hotel Olympia in Kroatië geweest. Het hotel bestaat eigenlijk uit twee delen: Olympia en Olympia Sky. Wij zaten in het Olympia-deel. Olympia Sky is luxer en duurder, met grotere en modernere kamers. Toch mag je als gast van Olympia ook gebruikmaken van de faciliteiten van Olympia Sky, zoals de wellness (tegen betaling) en het rooftoprestaurant. Over dat restaurant kunnen we eigenlijk niets zeggen, omdat we er niet hebben gegeten. We vonden het leuker – en eigenlijk ook gezelliger – om op de boulevard direct naast het hotel te eten. Daar zit je tussen de locals, heb je veel meer keuze en de prijzen zijn goedkoper. Qua faciliteiten zit je in dit hotel zeker goed. Er zijn meerdere zwembaden: twee ondiepe voor kleine kinderen, een lang zwembad waar je lekker baantjes kunt trekken en een groot recreatiezwembad waar wij vooral te vinden waren. Rondom de zwembaden zijn genoeg ligbedjes en parasols, wat heel fijn is. Verder is er een sportschool, een wellness en ook tennis- en padelbanen. Voor gezinnen is er een animatieteam en een speelruimte voor de allerkleinsten. Parkeren kan buiten voor €7 per dag of in de garage voor €12 per dag. Dat is aan de prijzige kant, maar je hebt eigenlijk geen andere keuze in de omgeving. Onze kamer was bij aankomst netjes en schoon, al was de badkamer wat klein. De airco werkte goed en de handdoeken konden we elke dag laten verversen. Iets wat we minder vonden: het bed werd niet opgemaakt, er werd niet gestofzuigd en de lakens werden maar één keer per week vervangen. Daarnaast wordt er ook niet echt schoongemaakt. Asbak wordt sporadisch geleegd, er wordt geen doekje gehaald over de wasbak, plankjes of het tafeltje. Ook werden bij ons de zeep pompjes niet bijgevuld, ook niet naar meerdere keren vragen. Handdoeken worden vaak maar ergens neer gegooid/gelegd. Kleine dingen maar wel iets dat je verwacht als je 2500€ betaald voor een vakantie. Na twijfelen hebben we dit toch maar aangegeven bij de receptie. Het personeel daar was vriendelijk en zorgde ervoor dat het direct geregeld werd. De bedden zelf waren niet ideaal; vooral de kussens lagen voor mij niet fijn, maar mijn vriend vond ze wel goed liggen dus dat is en blijft persoonlijk. Het grootste minpunt was voor ons de douche. De temperatuur schommelde voortdurend van ijskoud naar gloeiend heet. Dat maakte douchen niet bepaald ontspannen daarnaast is de douche ook aan de kleine kant. Over het eten waren we wisselend te spreken. Het ontbijtbuffet was top: veel keuze, lekker vers en goed verzorgd. Het dinerbuffet vonden we tegenvallen: weinig variatie, smaakloos en eigenlijk te duur voor wat je krijgt. Drankjes zijn niet inbegrepen en zelfs water moet je apart betalen. Een klein colaatje kost bijvoorbeeld €4,30. Er zijn meerdere bar in het hotel. Overdag is er een bad nabij het zwembad waar je een drankje kan doen en heerlijke steenoven pizza kan eten. Ook is er direct aan het zwembad een bar en boven het zwembad is voor de avond uren nog een bar. Helaas waren we niet over alle bars te spreken. Bij de zwembadbar overdag werden cocktails gemaakt die niet lekker waren en elke keer anders smaakten. Ze waren bovendien bijna €12 per stuk, wat we erg duur vonden. Ook leek het alsof de gemiddelde bar man die er overdag stond niet echt plezier had in z’n werk. Bij de avondbar viel vooral de sfeer tegen, dat kwam voornamelijk doordat het personeel daar onvriendelijk was. Jammer, want dat is de enige plek in het hotel waar je ’s avonds iets kunt drinken. Buiten het personeel om kan je daar wel lekker zitten en zelf gezellig een kaartspelletje doen. Verder is er ’s avonds niet veel te doen. Er speelde geen bandje, geen muziek, geen entertainment. Misschien lag dat aan de periode waarin wij er waren, maar daardoor voelde het in de avonden een beetje sfeerloos. Wat we wel echt goed vonden, was de service van de receptie. Het personeel daar was vriendelijk, behulpzaam en dacht met je mee. Ze zochten dingen voor ons op op Kroatische websites en keken mee naar activiteiten. Dat gaf een welkom gevoel. De ligging van hotel Olympia is echt een groot pluspunt. Direct naast het hotel loopt een boulevard met gezellige restaurants en terrasjes. Daar hebben wij bijna elke avond gegeten en dat was telkens weer een succes. Ook de omgeving is leuk en er is genoeg te doen. Je merkt wel dat Kroatië nog een opkomende vakantiebestemming is. Niet alles is even goed georganiseerd, maar men doet wel echt zijn best. Alles bij elkaar hebben we een leuke vakantie gehad in Hotel Olympia. Het hotel zelf is netjes, er zijn veel faciliteiten en de ligging is top. Het ontbijtbuffet en de receptie verdienen een pluim. Maar er zijn echt wel wat verbeterpunten: de opmaak van de kamer, de douche, de vriendelijkheid van het barpersoneel en het dinerbuffet. Voor een vakantie van 2500€ moet dit toch echt anders. Toch zouden we dit hotel wel aanbevelen vanwege de ligging en het hotel zelf. Als het personeel – vooral bij de bars – gastvrijer wordt en de opmaak/schoonmaak van de kamers goed verbeterd, dan kan dit hotel echt helemaal top zijn en het geld waard zijn. Tot slot nog een puntje over onze boeking: wij gingen met TUI. De reis zelf was uiteraard goed geregeld. Wat wij wel jammer vonden, is dat er in het hotel, geen enkele dag van onze bijna twee weken durende vakantie, geen TUI-medewerker aanwezig was om excursies aan te bieden of vragen te beantwoorden. Bij eerdere reizen was dat wel het geval en dat vonden wij altijd erg prettig. Wellicht is dat iets voor in de toekomst.
Show moreMooi, hotel, vriendelijk personeel. Geen entertainment in de avond, dat was het enige minpuntje
Show moreFrühstück ist ok, Abendessen sehr fischlastig. Bei bei Salaten wenig Abwechslung. Nachspeisen wiederholen sich sehr oft. Getränkepreise sind überteuert. 5,10 € für eine Flasche Bier. Parkplätze sind auch kostenpflichtig mit 12€ pro Tag zu hoch. Zimmer sind klein. Große Menschen haben am Waschbecken platzprobleme.
Show moreMooi verblijf en zeer schoon. Boulevard is wel leuk, maar beperkt in divers aanbod. Echte winkels zijn niet op loopafstand. Zee is hartstikke mooi.
Show more