GR63085 Paliouri/Kassandra
Chalkidiki Griechenland
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Griechenland entdecken
Erlebe das Chrousso Village Hotel in Paliouri, wo Natur und Komfort perfekt verschmelzen. Umgeben von duftenden Kiefern, blühenden Gärten und weitläufiger Flora kannst du in Ruhe entspannen. Genieße kulinarische Köstlichkeiten und lass dich verwöhnen. Für Familien, Paare oder Alleinreisende – hier wird dein Urlaub unvergesslich.
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Åkte till Hakkidiki, Grekland 27/9-6/10. Bodde på Chrousso Village Hotel, med halv pension. Vi reste en familj med 3 vuxna och 2 barn (5 och 8 år). När vi ankom till hotellet möttes vi av en sur tjej i receptionen som inte gav mycket inför och pratade på ett otrevligt sätt till oss. Dagen efter insåg vi att mycket var stängd. Fanns inga ställen att äta lunch på, förutom en resturang som öppnade 14:30, vilket var lite sent för en barnfamilj. Även alla restauranger på stranden var stängt för säsongen. Det borde framgå att mycket stänger sist på säsongen eller att man inte säljer annat än all inklusive. För är inte jättekul att inte ha möjlighet för lunch med barnen. Vi kontaktade TUI som var snälla och återbetalte lite i och med att det stod fel info på hemsidan. Sen var hotellets ”internationella barnklubb” nästan inte existerande. Var lite utomhus aktiviteter, dock kändes det mest för vuxna (dart, cocktail spel mm). Sen var det barndisco två kväller kl 21 som var väldigt dåligt uppstyrt och spelade musik som passade till väldigt små barn trots att alla som var närvarande var över 5. Sen var aktiviteterna inställt vid regn, vilket var just då man behövde aktiviteter att sysselsätta sig med. Även den iskalla pool var stängd vid dåligt väder, eller det vill säga att ena var stäng under hela våran vistelse trots soliga dagar vilket innebar att alla skulle vara vid en pool och det var inte möjligt. Sen hade vi tyvärr en tråkig upplevelse med en annan tjej i receptionen som inte hade lärt mycket om kundservice. Vi hade bett om hjälp till att boka transport till ett ”terminal bad” och visade bild på vart. Hon bokade och taxin körde os dit hon bokat, vilket då var helt fel. Det innebar att vi skulle betala 15€ (30 för 2 bilar) extra för att komma dit vi ville. När vi kom tillbaka till hotellet önskade vi en typ av kompensation men hon nekade och sa att vi aldrig hade vist en bild på vart vi ville och att hon dubbelkollade med oss på dåligt engelska att hon hade bokat rätt. Vi blev såklart besvikna och kände oss mycket dåligt bemött. Då vi senare var i receptionen kom en väldigt trevlig och kunnig tjej fram och sa att hon hade pratat med deras manager som sa att vi såklart skulle få kompensationen och erbjöd att köra oss fram och tillbaka till en annan stad så vi fick se lite mer av ön. Det tackade vi ja till och hade en mycket trevlig dag. Så stor skillnad på vad god kundservice är. Vi vill dock säga att vi var väldig nöjda med rummen, stora, rena, bekväm säng och fint toalett. Maten till frukost och middag var helt okej, inte jätte varierat och dåligt utbud till barnen men överlag var vi nöjda med det. Man kan inte förvänta sig mycket mer av en buffé. Vi tror att upplevelsen med hotellet hade varit mycket annorlunda om vi varit i högsäsongen.
Show moreEt dejligt hotel. Meget stille. God rengøring. Super god mad - bortset fra det kun var lunkent og ikke varmt. Fint med “all inklusive” men det var næsten intet alkohol i hverken drinks eller øl. Ingen sol og koldt vejr, men det kan hotellet dog ikke gøre for :-)
Show moreSauber und gut geführtes Hotel.Leider kein deutschsprachiges Personal(wir können kein Englisch) Essen gut,nur leider meistens lauwarm. Tolles Zimmer ,toller Strand.Dieser leider ohne hoteleigene Liegen. Poolbereich ausreichen Liegen vorhanden.
Show moreOtroligt rent och trevligt hotell, närhet till rummen och pool. Trevlig personal. Trevligast av alla tjejerna i receptionen.
Show moreIm großen und ganzen schon aber es ist mehr drei Sterne als 4
Show more