TR07601 Side-Sorgun
Türkische Riviera Türkei
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Türkei entdecken
Personal sehr freundlich Shows / Animationen super Saubere Liegen und Poolbereich Essen extrem gut! Anlage sauber
Das Hotel bietet ein abwechslungsreiches Sport- und Unterhaltungsprogramm für die ganze Familie. Zum Relaxen lädt der große Wellnessbereich ein. Auf zwei Ebenen wird an Massagen und Beautyanwendungen alles geboten, was Körper und Seele verwöhnt.
Das war ein wunderbarer Urlaub in einer sehr schönen Hotelanlage, mit tollen Pools und einem Sehr gepflegten Strand am Mittelmeer. Alles sehr sauber und gepflegt, vom Personal war jeder freundlich und hilfsbereit, sehr gutes Essen und Verpflegung, egal in welchem Restaurant man war
Show moreWat een fantastisch hotel voor een familievakantie! Alles is hier tot in de puntjes geregeld voor een comfortabel verblijf met kinderen. Voor mij persoonlijk was hygiëne ontzettend belangrijk, en ik kan alleen maar zeggen: het is overal ongelooflijk schoon, echt heel netjes! Daarnaast is er een enorme keuze aan heerlijk eten, drankjes en entertainment. Het personeel is supervriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. Ook de avondshows zijn van een ongekend hoog niveau, echt schitterend. Wat bijzonder veel indruk op ons heeft gemaakt, is de hotelmanager (volgens mij heet hij Kemal). Hij is werkelijk overal aanwezig en houdt alles persoonlijk in de gaten: in het restaurant, op het terrein en bij de avondshows. Hij zorgt echt voor een geweldige sfeer! Dat geldt trouwens ook voor het hele animatieteam – wat een warme, gezellige en vrolijke mensen. Onze speciale dank gaat uit naar de Kids Club voor de fantastische zorg voor onze dochter. Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe fijn deze hulp was voor ons als ouders. Ze hebben de kinderen zo ontzettend leuk vermaakt: van een uitstapje naar de mini-dierentuin en knutselen tot sportieve activiteiten en zelfs het repeteren en opvoeren van een complete Smurfen-show! Alles was echt top geregeld. Heel erg bedankt aan Aksana, Jules, Moha, Chiara, Zhani en een extra speciale dank aan Angelina. Jullie zijn echt toppers en doen jullie werk met zoveel passie! Wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad en komen hier heel graag nog eens terug!
Show moreWaren diesmal etwas zu früh, Temperatur eher kühl. Dafür kann das Hotel nichts, Es war alles wieder wie immer, einfach gut , man weiß einfach was man hat.
Show moreWir waren wieder sehr zufrieden
Show moreWerkelijk een prachtig resort op een fantastische locatie en met zeer vriendelijk personeel die alles voor je over hebben met een grote smile! Ook het eten was zeer variërend en van hoge kwaliteit, wanneer ze sommige gerechten nog iets warmer zouden hebben gehad zouden ze er zeker een 10 voor krijgen, nu een 9.5… Voordeel is ook dat bijna al personeel redelijk Engels spreekt en begrijpt! Kortom een regelrechte aanrader…👌
Show more