Angebote für dieses Hotel

Leider kein passendes Angebot gefunden

Jetzt weitere Hotels in Österreich entdecken

Hotelbeschreibung Berghotel Madlener

Das bietet Ihre Unterkunft

Außenansicht Ausstattung Landschaft

Essen & Trinken

Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken

Für Kinder

Sport & Fitness

Wintersport

Wellness

Wellness Wellness Wellness Wellness

Ihr TUI Service

Kontaktinformationen

Berghotel Madlener
Schwende 22
AT6884 Damüls
Vorarlberg Österreich

Hotelzimmer Berghotel Madlener

Lage & Umgebung

Hotelbewertungen Berghotel Madlener

"

Guest reviews (14 reviews)

  • 4/10
    Recommended

    “Prima verblijf”

    We verbleven hier 3 nachten, bedoeling was om te genieten van herfstweer en mooie wandelingen te maken. We verbleven in standaardkamer, deze was prima in orde, netjes en rustig. Ontbijt goed in orde, avondeten lekker maar vrij eenvoudig. Bediening ging zeer vlot. Prijs - kwaliteit zeker in orde. Saunaruimte is niet zo groot en is naaktsauna. Voor hond is het 20 euro per nacht.

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Fijn hotel!”

    Wij hebben een hele fijne vakantie doorgebracht in dit gezellige hotel. De slaapkamer (alpine style) was gezellig en netjes. Iedere dag werd er gepoetst en op vraag werden de handdoeken vervangen. Het eten was lekker, mooi gepresenteerd en de verschillende gangen volgden mekaar goed op. De service was uitermate vriendelijk. Kortom een hotel dat we zeker kunnen aanbevelen en in de toekomst graag nog eens naar toe gaan!

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Berghotel Madlener”

    De service was zeer goed, zeer vriendelijk personeel. De onlangs vernieuwde kamer was dik inorde. Enkel de WiFi was af en toe zeer slecht. Het eten was top! Samengevat : een aanrader!

    Show more
  • 5/10
    Recommended

    “Madlener hotel een aanrader”

    Super vriendelijk personeel Alertheid bij het kamerpersoneel. Koffie altijd bijgevuld Op tijd nieuwe handdoeken… enz Restaurant personeel altijd vriendelijk en gedienstig

    Show more
  • 3/10

    “Nederlands”

    Wij zijn allesbehalve tevreden en willen daarom graag deze feedback geven. Wij komen van een week hotel Apres-Post in Stuben. Dit was ook een 4* hotel, maar het verschil met dit 4* hotel is meer dan hemel en aarde. Alles was daar zo netjes in Apres-Post, lekker eten, super vriendelijke bediening, aangename en gezellige sfeer, mooie en propere wellness, enz. Het klopte allemaal. In dit hotel is alles net andersom. Het begon voor ons al met de ontvangst die op zijn zachts genoemd zeer bizar was. Ik zal hier niet in detail op ingaan, maar dat het niet OK was, is zacht uitgedrukt. We vroegen ook of we konden omboeken naar een kamer met balkon. Het type 20 kamer dat ons werd gegeven, was een oude kamer in de nok van het hotel; met een kleine venster, en zicht op het dak van het gebouw aan de overkant van de straat. De omboeking is uiteindelijk wel gelukt, maar het heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Nu is de reden van de moeilijke discussie met de hoteleigenaar wel duidelijk geworden. Hij was dronken toen. We hadden dit vermoeden toen al wel, maar het ergste is, en geloof het of niet, de hoteleigenaar is meer dronken dan nuchter. Zondagavond was hij bijzonder dronken, reeds rond 16u toen wij terug kwamen van een wandeling. Hij ligt op zijn personeel te roepen op het terras om meer drank te brengen, enz enz .... dit verpest echt de sfeer in dit hotel en men verwacht in een 4* hotel toch een professionele aanpak. De ochtend erop om 08.15u zat de eigenaar al terug met 2 glazen van 0.5l bier voor zijn neus op het terras. Zijn houding laat meer dan te wensen over. De kamer wordt ook amper of niet gepoetst, badkamer zelfs 2 dagen na mekaar niet gepoetst. De gebruikte handdoeken zijn op de grond blijven liggen, de lavabo of douche wordt niet gereinigd, er wordt geen douchegel of toiletpapier bijgevoegd, en nog meer, de voegen van de douche zitten vol met schimmel. Er wordt nooit gestofzuigd in de kamer. En we horen dit ook van andere gasten in het hotel. Stof, stof, stof, spinnenwebben, ... Per toeval heb ik kunnen spreken met één van de 2 poetshulpen in dit hotel, een jonge jongen uit Marokko die 6 op 7 moet werken van 6u 's morgens. Hij is er net 2 maanden. Hij heeft opgenoemd welke taken hij allemaal moet doen, en OK, dit is niet mijn probleem misschien, maar dat is echt onmenselijk. Er is 1 nieuw meisje van Hongarije bijgekomen sinds 1 week, maar zij weet echt niet hoe je moet poetsen. Er wordt verwacht van de Marokkaanse jongen dat hij dit meisje opleidt en controleert. Deze mensen zijn meer dan overstressed. Je voelt trouwens ook die stress bij het personeel hangen. Dit gaat echt ten koste van alles in dit hotel. Gezelligheid is hier absoluut niet aanwezig, wat een bedrukte sfeer is dit hier. Het onderhoud van het hotel in het algemeen laat alles te wensen over. Als het zo verder gaat, zal dit hotel heel snel vervallen zijn. De wellness ruimte is ook allesbehalve, zeep wordt niet aangevuld, de hamman ruikt niet hygienisch, het gras van de ligweide staat 30cm hoog. Nogmaals, vergeleken met Apres-Post in Stuben is dit een grote afknapper. Op de beloofde gratis wandelkaart zijn we ook nog aan het wachten, ze doen of hun neus bloedt. En voor tips over de omgeving moet je ook niet bij hun zijn. Er was hier nog een dame die een 1-persoonskamer had geboekt voor 1 week, maar heeft een mini-kinderkamer gekregen, het bed was zelfs te klein voor haar. Zij is maar 2 dagen gebleven, ze had er meer dan genoeg van. De hoteleigenaar bleef haar ook constant lastig vallen. Het ontbijt is het beste van de dag, maar het avondeten is niet geweldig en zeker geen 4* waard. Het moet allemaal supersnel gaan en in minder dan 45 min heb je alles gekregen. Nog een voorbeeldje, er was één van de dagen een anti-pasta buffet en jammer genoeg hebben we niet gedurft een foto te maken maar alles was weg en er wordt niets bijgevuld. Dat was echt beschamend. Voor de rest zijn er veel schnitzels in alle vormen te eten. Op basis van de TUI fotos en beschrijving, hadden wij een totaal ander beeld van dit hotel en vinden wij dat de beschrijving/fotos niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dit is zeer jammer want wij keken uit naar deze vakantie en de Oostenrijkse gezelligheid, maar dit is nog geen 1* waard en heeft ons uiteindelijk een aardige smak geld gekost. De toeristentax is ook 3.10€ per persoon/nacht en niet 2.90€ zoals in de brochure aangegeven (of zoals op de bestelbon). Hopelijk kunnen jullie dit hotel terug evalueren ter plaatse zodat jullie een correcte info in de TUI brochure kunnen weergeven.

    Show more
"

Hotelbilder Berghotel Madlener