GBW2 2RY London
GreaterLondon/South East England Großbritannien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Großbritannien entdecken
In den Zimmern gibt es eine Klimaanlage, eine Heizung und einen Ventilator. Die mit Teppichböden ausgestatteten Zimmer verfügen über ein Doppelbett. Zustellbetten können angefordert werden. Außerdem sind ein Safe und ein Schreibtisch verfügbar. Eine Tee-/Kaffeemaschine zählt ebenfalls zur Standardeinrichtung. Ein Bügelset ist für den zusätzlichen Komfort der Gäste verfügbar. Darüber hinaus sind ein Telefon mit Direktwahl, ein TV-Gerät, ein Wecker und WiFi vorhanden. Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche und einer Badewanne, sind ein Haartrockner und ein Telefon vorhanden. Als Besonderheit genießen die Gäste in den Badezimmern Kosmetikartikel und eine Auswahl an Handtüchern. Für Eltern mit Kindern stehen Familienzimmer zur Verfügung.
Klimaanlage Badewanne Kaffee/Teezubereiter Doppelbett Föhn Heizung Zimmer-Safe Dusche TV Zweibettzimmer
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Het hotel is oud, gehorig maar redelijk goed schoon. De bedden zijn fantastisch! We sliepen als een os. Gelukkig was onze kamer op de begane grond want de lift was stuk. De douche was heerlijk maar de badkamer zelf erg klein. Er kon 1 persoon in. De trappen zijn bekleed met versleten tapijt. De receptionisten waren niet onaardig maar ook niet verwelkomend. Al het personeel komt uit het Oostblok. De eetzaal is in de kelder. Het ontbijt was wel errug simpel. Alleen sneeën brood (wit en bruin) die je kon roosteren of een zoet broodje. Wel ontbijtgranen zoals o.a. muesli. Maar geen fruit, geen scrambled eggs of English breakfast. Als beleg alleen kaas, ham, kipfilet of jam of een hardgekookt ei. Wel stonden er yoghurtjes die je ook bij de Aldi in bulk kan kopen. Maar....je kon er eten en zelfs genoeg om de dag goed te starten. De ramen waren in jaren niet gelapt. De kamers zelf werden elke dag gedaan. Elke dag verse handdoeken, bed rechtgetrokken, koffie aangevuld en een Swiffer over de vloer. De locatie is perfect. Drie minuten lopen van Paddington station (uitgang Praed street en naar links!) en aan een winkelstraatje met souvenirs en eettentjes. Al met al een simpel hotel met heerlijke bedden. Genoeg om de dagen in London goed te kunnen starten en afsluiten.
Show moreDe hotel was goed kamers schoon alleen de ontbijt was niet uitgebrijd kan beter worden verder was alles goed
Show moreIn dit hotel is het daadwerkelijk alleen opfrissen en slapen, voor de rest niks in dit hotel. Je bent in Engeland dus verwacht je een Engels ontbijt maar dit is niet het geval, slecht geroosterd brood, croissants, ham, Kaas, kipfilet gekookt ei en jam.
Show moreIk zou dit hotel niet aanraden. Onze hotelkamer was vies, er zat nog een framboos vastgeplakt aan de deurklink en de vloer lag vol haren van een voorgaande gast. Heb het zelf opgeruimd want we zaten op de 4e verdieping en de lift was kapot. Ook zijn de wanden erg dun dus erg veel geluidoverlast. Je kon de buren gewoon horen praten. Het warm water in de kamer werkte ook niet goed. Dit heb ik nagevraagd en ik moest eerst de koude kraan 5 minuten laten lopen voordat het warme water het deed. Het ontbijt was maar tot 9:15 uur. Dit is wel erg vroeg voor een vakantie. Locatie is wel top!
Show moreUnterkunft ist in einen ruhiger Lager in London, aber Geschäfte und Pubs sind 100m entfernt. Nur das Frühstück was wenig Wahl und jeden Morgen gleich.
Show more