ES08008 Barcelona
Region Barcelona Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Für angenehmes Raumklima in den Zimmern sorgen eine Klimaanlage und eine Heizung. Die Gäste können den Stadtblick von Balkon oder Terrasse genießen. Die Zimmer verfügen über ein Doppelbett und ein Sofabett. Zustellbetten können angefordert werden. Außerdem sind ein Safe, eine Minibar und ein Schreibtisch verfügbar. Ein Minikühlschrank zählt ebenfalls zur Standardeinrichtung. Ein Bügelset ist für den zusätzlichen Komfort der Gäste verfügbar. Darüber hinaus sind ein Telefon mit Direktwahl, ein TV-Gerät mit Satelliten-/Kabelempfang, eine Stereoanlage und WiFi vorhanden. Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche und einer Badewanne, gibt es einen Haartrockner. Für besonderen Komfort in den Badezimmern sorgen Kosmetikartikel und eine Auswahl an Handtüchern. Buchbar sind rollstuhlgerechte Zimmer. Das Haus bietet Familien-, Nichtraucher- und Raucherzimmer.
Klimaanlage Balkon oder Terrasse Badewanne Doppelbett Föhn Heizung Minibar Zimmer-Safe Dusche TV
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Mooi hotel ligt centraal Ruime kamer en goed ontbijt Goede keuze
Show moreIk was heel sceptisch van wat ik zou kregen.want op papier lezen en mooie foto .is anders in werkelijkheid maar moet toegeven het was een negen waard
Show moreHet hotel zelf is zeer mooi, daar valt niets op aan te merken. De badkamers zijn wel eerder aan de kleine kant. Wat vooral tegenviel was: 1) het op- en neergaan van de lift maakt redelijk wat geluid, die je zeer goed hoort, zeker in de kamers die naast de lift zitten. Ik dacht eerst dat ze op een kamer boven ons of naast on bedden aan het verhuizen waren, maar het bleek dus om een sleepgeluid van de lift te zijn. Niet fijn. Dat geluid kan je tot ‘s avonds laat goed horen, tot iedereen zowat terug in het hotel is (ik ben er niet van wakker geworden ‘s nachts maar het is toch storend). 2) het ontbijt was niet goed. Er was keuze, die was niet in overvloed maar eerder “correct” te noemen. Maar de koffiekoeken waren zeer droog, echt niet lekker. Het waren precies koffiekoeken van enkele weken oud. 3) het personeel van de ontbijtruimte komt te pas en te onpas zelf hun ontbijt ook klaarmaken in de ontbijtruimte, om dit dan op te eten achter de bar. Misschien is dit een gewoonte in Barcelona want dit had ik nog nooit meegemaakt. Zeer bizar. Op zich misschien niet erg, maar wel raar.
Show moreZou iedereen aanraden!!!
Show morePrima hotel en gelegen in een mooie wijk en dichtbij alle Gaudi gebouwen.
Show more